ATIK YAĞINI GETİR, DOĞAYI KURTAR
Muhasebe ve Vergi Uygulamaları Programı Programı 1. sınıf öğrencileri tarafından, Öğr. Gör. Sakine Kurt Yiğitoğlu danışmanlığında yürütülen “Atık Yağını Getir, Doğayı Kurtar” adlı sosyal sorumluluk projesini başarıyla gerçekleştirdi.
Çevre bilincini artırmak ve sürdürülebilir yaşam alışkanlıklarının yaygınlaşmasına katkı sağlamak amacıyla Proje kapsamında öğrenciler, atık bitkisel yağların lavaboya veya doğaya dökülmesinin çevreye verdiği zararlar konusunda farkındalık oluşturmak amacıyla bilgilendirme çalışmaları yürüttü. Katılımcılara atık yağların doğru şekilde toplanmasının su kaynaklarının korunması, çevre kirliliğinin önlenmesi ve geri dönüşüm süreçlerine katkı sağlamadaki önemi anlatıldı.
Öğrenciler tarafından yürütülen proje kapsamında, atık yağların geri dönüşüme kazandırılması teşvik edilirken bireylerin çevresel sorumluluk konusunda bilinçlenmesine yönelik çeşitli bilgilendirme faaliyetleri gerçekleştirildi. Böylece hem sürdürülebilir çevre anlayışının desteklenmesi hem de toplumsal farkındalığın artırılması hedeflendi. 21 Mayıs 2026’da öğrencilerimiz bu güzel çalışmalarının karşılığında sertifika almaya hak kazandılar.


