Açık Pozisyonlar

Uluslararası Ofis Koordinatörü

GENEL NİTELİKLER

  • Üniversite mezunu olmak. Tercihen, işletme, uluslararası ilişkiler veya eğitim bölümlerinden lisans derecesi almış olmak.  Yüksek lisans ve Doktora derecesine sahip olmak tercih sebebidir.
    Üniversitelerin uluslararası ofis birimleri altında uluslararası öğrenci tanıtım, uluslararası öğrenci temini ve uluslararası ilişkiler, değişim ve Erasmus bölümlerinde en az 5 yıl çalışmış olmak. Yönetici pozisyonunda çalışmış olmak tercih sebebidir
  • İleri düzeyde İngilizce bilmek (okuma, yazma ve konuşma). İngilizceye ek olarak, tercihen Arapça veya Almanca dillerini bilmek tercih sebebidir.
  • Uluslararası öğrenci temini ve Erasmus+ ile ilgili mevzuata vakıf olmak; ilgili Ulusal Ajans, Avrupa Birliği Komisyonu, YÖK mevzuatı, ilgili MEB mevzuatı, ilgili öğrenci vizesi ve oturma izni mevzuatı vb.
  • Ofis programlarını etkili kullanmak. Buna ek olarak, tanıtım amaçlı sosyal medyayı etkin şekilde kullanmak tercih sebebidir.
  • Analitik düşünme yeteneğine sahip olmak,
  • İş birliği ve ekip çalışmasına yatkın olmak,
  • Etkili iletişim becerisi sergilemek,
  • Problemler karşısında çözüm üretebilmek,
  • Seyahat engeli olmamak.
  • Erkek adaylar için askeri yükümlülüğü bulunmamak.

İŞ TANIMI

  • İlgili tüm iç ve dış paydaşlarla (öğrenci, öğretim üyesi, ilgili idari birimler, işbirliği içinde olduğumuz kurumlar vb.) yakın çalışarak uluslararası öğrenci tanıtım ve uluslararası öğrenci temini, uluslararası ilişkiler ve değişim programları (Ersmus+ ve Global)  stratejilerinin geliştirilmesi ve uygulanmasında aktif rol almak ve en üst düzeyde sorumluluk üstlenmek,
  • Uluslararası öğrenci temini ve Erasmus+ ile ilgili mevzuatı takip etmek ve gelişmelere uygun olarak gerekli uygulamaları hayata geçirmek
  • Onaylanmış ulusal ve uluslararası etkinliklere (acente ve öğrenci fuarları, ikili anlaşmaların imzalandığı değişim programlarına yönelik organizasyonlar vb.) katılmak ve üniversitemizi temsil etmek.
  • Yıllık bazda uluslararası öğrenci temini ve değişim programları ile ilgili bütçe ve aksiyon planı hazırlamak.
  • Sorumluluk alanındaki konularda gerekli raporlamaları yapmak.
  • İlgili tanıtım materyallerinin geliştirilmesinden sorumlu olmak (web sayfasını içeriği güncellemesi, broşür ve benzeri tanıtım materyallerinin içeriğini hazırlamak).
  • Erasmus+ ve uluslararası öğrenci temini ile ilgili başvuru ve kabul süreçlerini yönetmek ve gerekli analiz ve raporlamaları yapmak.
  • Kendi biriminde çalışan iş arkadaşlarının verimli çalışmasını sağlamak ve performans değerlendirmelerini yapmak.
  • Kendi birimiyle ilgili sorunları tespit etmek ve önleyici aksiyonların alınmasını sağlamak.
  • Üniversitenin uluslararasılaşma stratejisi doğrultusunda, yurtdışındaki paydaşlarla profesyonel bazda ilişkilerin kurulması ve sürdürülmesi konusunda en üst düzeyde sorumlu olmak.
  • Erasmus ve ikili değişim programları kapsamında öğrenci, öğretim üyesi ve çalışanların süreçlerinin ve dosyalarının takibini yapmak, ilgili yazışmaları yürütmek.

Başvuru yapmak isteyen adaylarımızın CV lerini personel@gedik.edu.tr adresine göndermeleri gerekmektedir.

Uluslararası Ofis Uzman

GENEL NİTELİKLER VE İŞ TANIMI

İstanbul Gedik Üniversitesi Uluslararası İlişkiler ve Erasmus Ofisi bünyesinde üniversitenin uluslararası platformlarda tanıtılması ve yabancı öğrenci temini kapsamında “Uluslararası Ofis Uzmanı” pozisyonu ile,

  • Üniversitelerin tercihen İngilizce işletme, uluslararası ilişkiler veya eğitim, dil-edebiyat, iletişim alanlarından lisans derecesinden mezun
  • Üniversitelerin uluslararası ilişkiler birimleri altında uluslararası tanıtı ve uluslararası öğrenci temini bölümlerinde en az 2 yıl çalışmış
  • İleri düzeyde İngilizce bilen(okuma, yazma ve konuşma). İngilizceye ek olarak, tercihen Arapça veya Almanca, Fransızca dillerini bilmek tercih sebebidir
  • Uluslararası öğrenci temini ile ilgili mevzuatlara vakıf; ilgili YÖK mevzuatı, ilgili MEB mevzuatı, ilgili öğrenci vizesi ve oturma izni mevzuatı vb.
  • Ofis programlarını etkili kullanabilen, ek olarak tanıtım amaçlı sosyal medyayı etkin şekilde kullanmak tercih sebebidir
  • İş birliği ve ekip çalışmasına yatkın
  • Etkili iletişim, networking ve organizasyon becerilerine sahip
  • Problemler karşısında etkin çözüm üretebilen
  • Analiz yapma ve raporlama kabiliyeti olan
  • Seyahat engeli olmayan

İŞ TANIMI

  • İlgili tüm iç ve dış paydaşlarla (öğrenci, öğretim üyesi, ilgili idari birimler, işbirliği içinde olduğumuz kurumlar ve şirketler vb.) yakın çalışarak uluslararası öğrenci tanıtım ve uluslararası öğrenci temini stratejilerinin uygulanmasında aktif rol almak
  • Uluslararası öğrenci temini ile ilgili mevzuat ve uygulamaları takip etmek
  • Ulusal ve uluslararası (online/offline) acente ve öğrenci fuarlarına katılmak ve üniversitemizi temsil etmek ve follow-up çalışmalarını yapmak
  •  Acente ilişkilerinin yönetilmesinde aktif olmak ve networking faaliyetlerinin takibini yapmak
  • Sorumluluk alanındaki konularda gerekli raporlamaları yapmak
  • İlgili tanıtım materyallerinin geliştirilmesinde aktif rol almak (web sayfasının güncellemesi, broşür ve benzeri tanıtım materyallerinin hazırlanması)
  •  Uluslararası öğrenci temini ile ilgili başvuru ve kabul süreçlerinde aktif rol almak (şartlı ve kesin kabul mektuplarının hazırlanması, gönderilmesi ve takibi, vize ve oturma izni desteği vb.)
  • Uluslararası öğrenciler için düzenlenen oryantasyon gibi sosyal ve kültürel faaliyetleri planlamak, yürütmek ve uluslararası öğrencilere öğrenim süreleri boyunca bürokratik danışmanlık vermek
  • Yöneticisi tarafından kendisine verilen görevleri başarıyla yerine getirmek

Başvuru yapmak isteyen adaylarımızın CV lerini personel@gedik.edu.tr adresine göndermeleri gerekmektedir.

 

DİĞER POZİYONLAR İÇİN ;

Akademik Personel Başvurusu Yapmak İçin Tıklayınız 

İdari Personel Başvurusu Yapmak İçin Tıklayınız